П`ятниця, 26.04.2024, 08:24
УВАГА!
УВАГА!
Повідомлення
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
е-послуга
Емоційна підтримка
Головне меню
Пошук по сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 Субсидії та компенсації для малозабезпечених громадян

Субсидії та компенсації для малозабезпечених громадян

Перегляд тарифів на житлово-комунальні послуги –відповідальний крок. Уряд вирішив підвищити рівень соціального захисту вразливих верств населення. Родини, яким дійсно складно оплачувати рахунки, можуть скористатися одним з двох варіантів соціальної допомоги – субсидія чи компенсація.

 

Відмінність компенсації від субсидії.

Компенсація поширюється лише на оплату послуг з постачання газу, централізованого опалення та постачання гарячої води. Житлова субсидія охоплює весь спектр житлово-комунальних послуг, враховуючи оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот.

 

Субсидія.

Була і залишається головним видом соціальної допомоги та нараховується на всі види житлово-комунальних послуг. Держава відшкодовує частину витрат на оплату користування житлом, або його утримання, та комунальних послуг: водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергії, вивезення побутового сміття та ін. Субсидія гарантує малозабезпеченим громадянам стабільність витрат на оплату всіх житлово-комунальних послуг незалежно від зміни їхньої вартості.

 

Право на отримання житлових субсидій мають:

• Сім’ї, які платять за житлово-комунальні послуги більше визна-ченого для них обов’язкового відсотка платежу.

• Сім’ї, які використовують для опалення тверде паливо, а для приготування їжі – зріджений газ. З 1 жовтня 2014 року у нормах, які є підставою нарахування субсидії, сталися зміни. Набрав чинності вдосконалений порядок призначення субсидій на оплату житлово- комунальних послуг. Обов’язковий відсоток платежу розраховується індивідуально для кожної сім’ї за встановленою формулою і залежить виключно від доходів сім’ї:

• середньомісячний дохід на одну особу за попередні 6 місяців ділиться на прожитковий мінімум на одну особу (в 2014 році – 1 176 грн)*;

• результат ділиться на базовий коефіцієнт 2;

• отримана цифра множиться на базовий коефіцієнт 0,15 (15%).

Коефіцієнти 2 і 0,15 відповідають наступному алгоритму: при середньомісячному доході у розмірі двох прожиткових мінімумів на особу сім’я платить за житлово-комунальні послуги 15% свого доходу. Після цього розраховується розмір обов’язкового платежу: обов’язковий відсоток платежу множиться на середньомісячний сукупний дохід домогосподарства. Від розміру плати за житлово-комунальні послуги в межах соціальних нормативів потрібно відняти розмір обов’язкового платежу, а також розмір пільги (за наявності).

 

Приклад. Сім’я з трьох осіб за попередні 6 місяців разом заробила 18 000 грн. Відповідно середньомісячний дохід сім’ї дорівнює 3 000 грн, а дохід на одну людину – 1 000 грн в місяць. Підставляємо 1 000 грн у формулу: 1 000 грн /1 176 грн/ 2 * 15 % = 6,38 %. Таким чином, при середньомісячному сукупному сімейному доході 3 000 грн – на місяць обов’язковий платіж становить 191,40 грн (3 000 * 6,38 %).

 

Все, що перевищує цю суму (в межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово- комунальними послугами), буде розміром субсидії.

* Розмір прожиткового мінімуму дійсний до 01.12.2015 року.

З 1 жовтня 2014 року умови нарахування субсидії змінилися. Для сімей з маленьким доходом платежі за комунальні послуги зменшилися, з великим – збільшилися. Раніше самотній пенсіонер з доходом 1 000 грн платив за комунальні послуги 10% доходу – 100 грн. З 1 жовтня він платить 6,38% –63,8 грн.

Якщо розмір обов’язкового платежу вашої родини збільшився, при цьому доходи стали менші, ви маєте право звернутися до органу соцзахисту з проханням провести перерахунок.

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2024. Сайт управляється системою uCoz