Понеділок, 25.03.2019, 16:28
Головне меню
ДОПОМОГА
ВАЖЛИВО для ЧАЕС
ДОПОМОГА
УВАГА
Новини
Пошук по сайту
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Інструкція
Відвідувачі
АТО
...
 Оцінка якості соц послуг 2 ст.

5) Повага до гідності отримувача соціальної послуги.
Критерії оцінювання:
- відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги.
   Відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги в ході опитування позитивні. Даному  критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо  них.
   Надавачі соціальної послуги ставляться з повагою до отримувачів соціальної послуги, не допускають негуманних і дискримінаційних дій до них. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- наявність оформлених стендів з інформацією про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг.
 У відділенні у зручному для відвідувачів місці(поряд з інформаційним стендом) знаходиться інформація про бюро правозахисної допомоги.
   В приміщенні територіального центру знаходиться інформаційний стенд, на якому розміщена інформація щодо Порядку розгляду письмових звернень громадян. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- наявність у договорі про надання соціальної послуги положень щодо дотримання принципу конфіденційності.
   У пункті 2.3 Договору про надання соціальних послуг передбачено, що працівники територіального центру зобов'язані бути ввічливими та коректними у спілкуванні з отримувачами при виконанні своїх посадових обов'язків, дотримуватися конфіденційності в роботі з інформацією, отриманою в процесі виконання службових обов'язків.
  При оформленні на обслуговування до відділення денного перебування отримувачі соціальної послуги соціальна адаптація у двосторонньому порядку підписують згоду на обробку персональних даних згідно Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010р. № 2297-VІ. Особові справи отримувачів соціальної послуги зберігаються у шафі, яка зачиняється і знаходиться у приміщенні відділення. Доступ до особових справ отримувачів соціальної послуги мають лише соціальний працівник відділення та керівництво територіального центру. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
При узагальненні статусів показника “повага до гідності отримувача соціальної послуги” переважає статус “добре”
6) Професійність
Критерії оцінювання:
- штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації суб'єкта,, що надає соціальну послугу.
   Штатний розпис відділення денного перебування сформовано згідно Типового штатного нормативу чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%),
- наявність затверджених посадових інструкцій.
   Всі працівники відділення мають затверджені посадові інструкції, розроблені відповідно кваліфікаційним вимогам, визначеним “Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80.Соціальні послуги”, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14.10.2005р. №324. Всі посадові інструкції роздруковані у двох примірниках, один екземпляр знаходиться у територіальному центрі, другий видається працівнику відділення. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- розроблена програма стажування для надавачів соціальної послуги.
  Розроблена програма стажування для соціального працівника відділення денного перебування. Термін стажування складає  14 годин. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- розроблені графіки проведення навчання, підвищення кваліфікації та атестації соціальних працівників.
     Планова атестація соціального працівника відділення планується в 2020 році.  В зв’язку з тим, що курси  підвищення кваліфікації не проводяться, соціальний працівник згідно плану роботи відділення постійно вивчає нормативну документацію. Даному критерію присвоюється статус “задовільно” (75%)
- наявність документів про освіту (державного зразка) працівників суб'єкта, що надає соціальну послугу.
   В особових справах працівників відділення містяться документи про освіту (державного зразку). Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов'язкових медичних оглядів.
   Надавачі соціальних послуг відділення проходять щорічний обов'язковий медичний огляд відповідно до вимог чинного законодавства. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.
   Соціальний працівник постійно вивчає законодавчу, нормативну та правову документацію.
  При наданні соціальної послуги надавачі дотримуються Правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з охорони праці та пожежної безпеки, про що є відмітки в журналі з інструктажу з охорони праці та пожежної безпеки. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- наявність обладнання, твердого та м'якого інвентарю, витратних матеріалів, транспорту для надання соціальної послуги.
  Соціальний працівник не в повному обсязі забезпечений комп'ютерною технікою, програмним забезпеченням. У зв'язку з тим, що терцентр не має достатнього фінансування, на теперішній час не має змоги забезпечити соціального працівника відділення комп'ютерною технікою. Даному критерію присвоюється статус “задовільно” (70%)
- участь фахівців суб'екта, що надає соціальну послугу, в нарадах, конференціях з обміну досвідом, “круглих столах” тощо.
    Наради, конференції з обміну досвідом, “круглі столи” за звітний період не проводились. Даному критерію присвоюється  статус “ “незадовільно” (0%)
      При узагальненні статусів показника “професійність” переважає статус «задовільно».             
          Таким чином, узагальнюючи статуси, в цілому для якісного показника соціальної послуги соціальна адаптація присвоюється статус “добре”.
              З узагальнених даних можна зробити висновок, що для кількісного показника якості  присвоєно  статус “добре”  і для якісного показника присвоєно статус “добре” .
          Таким чином статус оцінки якості соціальної послуги соціальна адаптація в цілому “добре”.
           Незважаючи на присвоєний статус “добре” відділенню денного перебування для покращення  якості соціальної послуги соціальна адаптація необхідно:
         - активізувати роботу щодо інформування мешканців міста, щодо послуги соціальної адаптації, яка надається терцентром;
        - продовжувати роботу з волонтерами у напрямку надання матеріальної допомоги та послуг;
           - продовжувати дотримання вимог, показників, встановлених у Державному стандарті соціальної адаптації.

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги
За період з листопада 2017 року по листопад 2018 року за опитувальниками, розробленими працівниками терцентру, проведено  опитування 280 отримувачів соціально-економічної послуги. 
Оцінка кількісних показників соціально-економічної послуги:
-    За звітний період скарг на роботу відділення від отримувачів соціально-економічної послуги не надходило; 
-    35 громадян, які звернулися за отриманням соціально-економічної послуги, прийнятті на обслуговування до відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, що складає 100 %.
-    гуманітарну допомогу за звітний період отримали 502 громадянина, що складає 95% від загальної чисельності отримувачів соціальної послуги;
-    професійну кваліфікацію соціальний працівник відділення не підвищував; 
-    внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги  проводиться один раз на рік, починаючи з 2014 року.
Оцінка якісних показників соціально-економічної послуги:
1.    Результативність
-    згідно опитуванню отримувачі соціально-економічної послуги в цілому задоволені рівнем якості отриманих послуг. Висловлювалися побажання у збільшенні обсягів надання гуманітарної допомоги.
2.    Своєчасність
-    прийняття рішення щодо надання соціально-економічної послуги проводиться у встановлений строк. 
3.    Доступність та відкритість 
-    для зберігання та видачі гуманітарної допомоги та для надання побутових послуг (перукаря, прачки, щвачки) є відповідно обладнанні приміщення, що відповідають протипожежним вимогам;
-    інформація про умови надання соціально-економічної послуги, гуманітарної допомоги та пункту прокату технічних засобів реабілітації розміщена на оновленому стенді, який розташовано у приміщенні територіального центру у доступному для відвідувачів місті. В наявності є тека з інформацією про надання соціально-економічної послуги;
-    отримати інформацію про наявність натуральної гуманітарної допомоги можливо по стаціонарному або мобільному телефону. За телефоном можливо зробити попередній запис на отримання перукарських послуг;
-    передбачено отримання гуманітарної допомоги законними представниками отримувачів соціальних послуг, які в разі хвороби не мають змоги зробити це особисто, за наявності документів посвідчуючих особу отримувача послуг та його законного представника.
4.    Повага до гідності отримувача соціальної послуги
-    згідно відгукам отримувачів соціальної послуги ставлення до них працівників відділення ввічливе та шанобливе;
-    при спілкуванні з отримувачами соціальних послуг соціальний працівник відділення дотримується професійної етики, ставиться з повагою до відвідувачів;
-    записи в особових справах, журналах здійснюються без дискримінації та таврування;
-    при оформлені документів на отримування соціально-економічної послуги отримувачі соціальної послуги надають письмову згоду на обробку їх персональних даних;
-    надавачі соціальних послуг у своїй роботі дотримуються принципів конфіденційності. Особові справи отримувачів соціальної послуги зберігаються у шафі у зачиненому кабінеті. Доступу сторонніх осіб до особових справ отримувачів соціальної послуги не має. В процесі надання соціально-економічних послуг надавачі послуг зберігають в таємниці інформацію отриману під час виконання своїх службових обов’язків, також інформацію, що може бути використана проти отримувачів послуг (про що є відповідний запис в посадових інструкціях).
5.    Професійність
-    штатний розпис відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги сформовано згідно Типового штатного нормативу чисельності працівників терцентру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації суб’єкта, що надає соціальну послугу;
-    робота у відділенні проводиться згідно плану роботи на рік, квартал, місяць;
-    працівники відділення мають документи про освіту державного зразку; 
-    працівники відділення щорічно проходять обов’язковий медичний огляд;
-    соціальний працівник відділення постійно вивчає законодавчу, нормативну, правову документацію згідно напрямку роботи;
-    професійність надавача соціальної послуги визначається атестуванням, що проводиться один раз на три роки (останнє атестування відбулося у лютому 2018 року). Проведення наступної атестації заплановано на лютий 2021 року.
Нарікань на якість надання соціальних послуг з боку отримувачів соціальних послуг, за звітний період не було.   
Враховуючи вищевикладене роботі відділення присвоюється статус «добре».
Діяльність територіального центру постійно висвітлюється на веб-сайті виконкому Костянтинівської міської ради.

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2019. Сайт управляється системою uCoz