Вівторок, 19.03.2024, 06:55
УВАГА!
УВАГА!
Повідомлення
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
е-послуга
Емоційна підтримка
Головне меню
Пошук по сайту
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 Оцінка якості соц послуг 2 ст.

5) повага до гідності отримувача соціальної послуги

Критерії оцінювання:

 

  • відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальних послуг – в ході опитування отримувачі послуг не висловлювали скарг щодо ставлення до них працівників терцентру;
  • повага до гідності отримувачів соціальних послуг та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо них – працівники  відділень у своїй роботі використовують індивідуальний підхід та з повагою ставляться до кожного з отримувачів соціальної послуги, не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо них;
  • наявність оформлених стендів із зазначенням інформації про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг – у територіальному центрі у зручному для відвідувачів місці (на стенді) знаходиться інформація про правозахисні організації та порядок надання і розгляду скарг;

  При оформленні на обслуговування до відділень територіального центру отримувачі соціальних послуг у двосторонньому порядку підписують згоду на обробку персональних даних згідно Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010р. № 2297-VІ. Особові справи отримувачів соціальних послуг зберігаються у шафах, які зачиняються. Доступ до особових справ отримувачів соціальних послуг мають лише працівники територіального центру.

6) професійність

Критерії оцінювання:

 

  • штатний розпис територіального центру сформовано згідно Типового штатного нормативу чисельності працівників терцентру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації суб’єкта, що надає соціальні послуги
  • всі працівники  мають затверджені посадові інструкції. Всі посадові інструкції роздруковані у двох примірниках, один екземпляр знаходиться у територіальному центрі, а другий видається працівникам відділень. Працівники структурних підрозділів територіального центру володіють знаннями й навичками, визначеним «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги», затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14 жовтня 2005 року № 324 (із змінами);
  • розроблена програма стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу догляду вдома (для соціальних робітників – 20 годин, для соціальних працівників – 14 годин), дані про стажування вносяться до журналу стажування. Також проводиться стажування з досвідченими соціальними робітниками безпосередньо на дільниці;
  • розроблена програма стажування для соціального працівника відділення денного перебування. Термін стажування складає  14 годин.
  • в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка);
  •  працівники відділень проходять щорічний обов’язковий медичний огляд відповідно до вимог чинного законодавства;
  • працівниками територіального центру постійно вивчається законодавча, нормативна та правова документація.
  • при наданні соціальних послуг соціальні робітники та соціальні працівники  дотримуються Правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з охорони праці, техніки безпеки та протипожежної безпеки, про що є відмітки в журналі з інструктажу техніки безпеки та протипожежної безпеки;
  • працівники структурних  відділень, на сьогодні,  в повному обсязі забезпечені витратними матеріалами, комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням.

Таким чином, узагальнюючи статуси у відсоткових еквівалентах, в цілому для якісного показника соціальних послуг присвоюється статус «ДОБРЕ».

Висновок: Незважаючи на узагальнений статус «добре» структурними підрозділами територіального центру планується удосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг. Для чого було розроблено низку заходів, а саме:

  • активізувати роботу щодо інформування мешканців міста про надання соціальних послуг, які надаються територіальним центром;
  • проводити роботу з благодійними фондами, волонтерами, приватними підприємствами міста, релігійними конфесіями у напрямку надання натуральної матеріальної допомоги для покращення матеріально-технічної бази територіального центру та збільшення обсягів видачі натуральної допомоги;
  • інформувати мешканців міста щодо послуг, які надаються територіальним центром;
  • продовжувати оперативне реагування на звернення громадян щодо якості соціального обслуговування;
  • дотримуватись вимог показників забезпечення якості, встановлених Державним стандартом догляд вдома та Державним стандартом соціальної адаптації;
  • визначити відповідальних за інформаційне наповнення як стендів так і веб-сторінки Територіального центру на сайті Facebook щодо актуальної інформації з надання соціальних послуг;
  • підтримувати цінності та імідж територіального центру;
  • в межах фінансової можливості забезпечувати соціальних робітників та соціальних працівників спецодягом та виплачувати грошову компенсацію на проїзд;
  • оприлюднити результати проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг на нараді з працівниками відділення соціальної допомоги вдома;
  • ознайомити відвідувачів відділення денного перебування з результатами проведення внутрішньої оцінки якості роботи;
  • активізувати роботу з партнерами у напрямку проведення культурно-масових заходів.

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2024. Сайт управляється системою uCoz