П`ятниця, 29.03.2024, 15:50
УВАГА!
УВАГА!
Повідомлення
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
е-послуга
Емоційна підтримка
Головне меню
Пошук по сайту
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 Футболки з логотипом (ДК 0212015, 18330000-1 Футболки та сорочки)

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення спрощеної закупівлі

            1. Замовник:

               1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Костянтинівської міської ради

               1.2. Код за ЄДРПОУ: 03197428

1.3. Місце знаходження: вул. Громова, 14,  м. Костянтинівка, Донецька область, 85113

               2. Найменування предмета закупівлі:«ДК 021:2015: 18330000-1 «Футболки та сорочки»» (Футболки з логотипом);

               3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: товар повинен відповідати вимогам згідно Додатоку 1;

4. Кількість товарів : Орієнтований обсяг закупівлі: Футболки з логотипом - 600шт.

5. Місце поставки товарів: Управління соціального захисту населення Костянтинівської міської ради, вул.Громова, 14, м. Костянтинівка Донецької області.

6. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10 травня 2021р.;

7. Умови оплати: розрахунки за товар проводяться: після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника за видатковою накладною;

8. Очікувана вартість закупівлі  товару, роботи чи послуги: 105000,00 грн. (сто п’ять тисяч  грн.,00) з ПДВ.

9. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету;

10. Період уточнення інформації про закупівлю – до 02.04.2021, 0:00год.;

12. Кінцевий строк подання пропозиційдо 07.04.2021, 0:00год.;

13. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію: критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є :-ціна (питома вага критерію – 100%);

14. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається;

15. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається;

16. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1050,00 грн. (одна тисяча вісімдесят грн.00 коп.);

17. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону , е-mail): Мохно Наталія Іванівна, уповноважена особа, 85113, Донецька область,м. Костянтинівка, вулиця Громова, буд.14, тел. 0502395647,  e-mail: uszn@konstrada.gov.ua

               18.  Постачальник повинен:

            18.1. Учасник повинен надати в електронному  вигляді (сканованому в форматі pdf) :

 

  • Форма “Пропозиція спрощеної закупівлі”, відповідно до Додатку3 ( подається Учасником на фірмовому бланку, у разі його наявності);
  • Свідоцтво платника податку на додану вартість або Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (якщо суб’єкт  господарської діяльності  є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
  • підтвердження пропозиції учасника технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі вимогам Замовника, відповідно до Додатку1;
  • лист про погодження з проєктом договору, що міститься в Додатку 6;
  • документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо);
  • довідка про виконання аналогічного договору, складена учасником у довільній формі та сканкопія хоча б одного договору, зазначеного у вищевказаній довідці;
  • дозвіл або ліцензія на провадження певного виду діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження певного виду діяльності передбачено законодавством;
  • лист –згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Складається та підписується особисто підписантом договору та  особою (особами), яку (яких) уповноважено Учасником підписувати (завіряти) документи, що надаються Учасником (згідно Додатку 2).

У разі відсутності документів Учасник повинен надати  лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на законодавчі акти.

18.2. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.

 

Учасник повинен розмістити всі документи до кінцевого строку подання пропозицій.

 

Додатки до оголошення:

1. Додаток 1 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристика предмета закупівлі;

            2. Додаток 2 – Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних;

            3. Додаток 3 - Форма  пропозиції на закупівлю ДК 021-2015 18330000-1 — Футболки та сорочки, придбання футболок з логотипом;

            4. Додаток 4 - Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі ДК 021:2015- 18330000-1 «Футболки та сорочки» (Футболки з логотипом);

5. Додаток 5 - Загальні відомості про учасника спрощеної закупівлі;

6. Додаток 6 – Проєкт Договору про закупівлю «ДК 021:2015 18330000-1 «Футболки та сорочки» - футболки з логотипом.

 

 

 

Уповноважена особа                                                                                Н.І. Мохно

 

 

 

Додаток № 4

 

Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі

ДК 021:2015- 18330000-1 «Футболки та сорочки»

(Футболки з логотипом)

Керуючись статтею 16 Закону, Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі:

- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

На підтвердження інформації учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям Замовник вимагає надання таких документів:

1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (надає копії договорів з копіями видаткових накладних або актів).

2. Копії балансу та звіту про фінансові результати за 2020 рік з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником (для юридичних осіб).

 

3. Копію податкової декларації платника єдиного податку-фізичної особи підприємця з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником (для фізичних осіб).

 

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2024. Сайт управляється системою uCoz