Вівторок, 19.03.2024, 05:24
УВАГА!
УВАГА!
Повідомлення
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
е-послуга
Емоційна підтримка
Головне меню
Пошук по сайту
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 О работе отделений территориального центра социального обслуживания (предоставления соц. услуг)

 

Про роботу структурних відділень територіального центру

 

Відділення соціальної допомоги вдома

            Станом на 01.01.2018 року у відділенні обслуговується 484 отримувача соціальних послуг.

            43 соціальні робітники надають їм такі види послуг:

- виклик лікаря;

- закупівля та доставка медикаментів;

- супровід отримувачів послуг в лікарню, поліклініку;

- закупівля продуктів харчування;

- приготування їжі (за необхідності);

- миття посуду;

- годування (постільнохворих);

- прибирання приміщення;

- оплата платежів;

- допомога в послугах з особистої гігієни(за необхідності);

- прання білизни;

- інші послуги.

            З загальної кількості отримувачів послуги догляд вдома - 475 осіб – одиноких громадян, які отримують послуги безкоштовно.

            9 осіб отримують послуги на платній основі.

            Частота відвідування отримувачів соціальної послуги не рідше 2 разів на тиждень.

            Членами мультидисциплінарної команди протягом 2017 року було обслуговано 28 отримувачів соціальних послуг. Їм було надано більше 135 послуг.

            Були виконані такі види соціально-побутових послуг:

- перукарські послуги (вдома);

- закупка та доставка продуктів харчування;

- допомога в послугах з особистої гігієни;

- прибирання приміщення (косметична, волога, генеральна);

- прання білизни (в приміщенні терцентру);

- оформлення документів для отримання субсидії;

- дрібний ремонт одягу (в приміщенні терцентру);

- та інші.

            Соціальні працівники відділення соціальної допомоги вдома постійно займаються виявленням громадян, які потребують сторонньої допомоги, проводять роз'яснювальну роботу серед населення щодо роботи відділень терцентру.

Відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Костянтинівка Донецької області було проведена оцінка якості надання соціальної послуги догляд вдома.

Основними завданнями відділення соціальної допомоги вдома при проведенні внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальної послуги догляд вдома, є:

  • підвищення рівня професійної компетенції персоналу;
  • дотримання встановленого та підвищення рівня якості соціальної послуги догляд вдома;
  • дотримання вимог до якості соціальної послуги встановлених  Державним стандартом соціальної послуги догляд вдома;
  • виявлення випадків порушень чи недотримання законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють надання соціальних послуг й вжиття відповідних заходів щодо їх усунення;
  • виявлення негативних і позитивних тенденцій у процесі надання соціальних послуг, підготовці пропозицій щодо вдосконалення процесу надання соціальних послуг.

Методи оцінки якості соціальної послуги догляд вдома:

  • опитування  отримувачів соціальних послуг або їх законних представників;
  • проведення супервізії персоналу;
  • самооцінка персоналу, що безпосередньо надає послугу догляду вдома;
  • вивчення документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

З метою вивчення зворотної думки отримувачів соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома проводиться один раз на рік моніторинг, що включає проведення опитування отримувачів соціальної послуги, їх законних представників, аналіз відгуків щодо організації та надання соціальної послуги.

Для вивчення думки щодо якості надання послуг, які надаються відділенням соціальної допомоги вдома, було організовано опитування отримувачів послуги. Опитувальник був розроблений працівниками відділення соцдопомоги вдома та містить 20 запитань, які стосуються якості обслуговування отримувачів соціальної послуги.

Станом на 01.11.2017року, послугу догляд вдома у відділенні соціальної допомоги вдома  отримувало 504 особи. В опитуванні прийняло участь 487 осіб, що становило 96% від загальної кількості отримувачів послуги.

Проаналізувавши результати опитування можна зробити висновок, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу надавачів послуги догляд вдома. Були висловлені схвальні відгуки щодо роботи надавачів послуги догляд вдома. Надаючи послугу догляд вдома працівники відділення  намагаються врахувати потреби кожного з отримувачів послуг.

Таким чином, в ході опрацювання опитувальників отримувачів послуги догляд вдома, виявлено позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги, задоволення індивідуальних потреб отримувачів послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляд вдома.

 

 

Віддлення денного перебування

 

            Станом на 01.01.2018 у відділенні денного перебування на обліку знаходиться 503 особи.

            Навчання протягом усього життя особливо важливо для вирішення проблем людей старшого віку, покращення якості їх життя, збереження та формування їх активної життєвої позиції.

            З початку впровадждення  соціально-педагогічної послуги «Університет третього віку» на факультеті «Комунікаційні та інформаційні технології» безкоштовно пройшли  навчання більше 170 осіб.

            Цей проект допоможе людям літнього віку (громадянам, підготовлюваним до виходу на пенсію або що мають статус пенсіонера), громадянам, що мають інвалідність, адаптуватися до життя в сучасних умовах, набути упевненості у своїх силах, реалізувати себе як особу.

З лютого місяця 2017 року у відділенні денного перебування отримувачі соціальних послуг можуть отримати психологічну допомогу.

У відділенні денного перебування в поточному році з березня по жовтень включно  проводилась оцінка якості надання соціальної послуги соціальної адаптації, що має на меті оцінку поточних результатів, виявлення труднощів, визначення проблем та надання рекомендацій для їх усунення.

         З метою вивчення  рівня задоволення отримувачів соціальних послуг працівниками відділення  були розроблені опитувальники.

            У відділенні з березня по жовтень включно було опитано 430 осіб, що складає 84 % від загальної кількості отримувачів.

            Для проведення оцінки якості соціальних послуг застосовуються показники якості цих послуг, зокрема:

            1. Кількісні показники:

- кількість скарг

         За звітний період скарг від отримувачів соціальних послуг не надходило.

- кількість задоволених звернень

            За звітний період за отриманням соціальної послуги соціальної адаптації звернулось 24 особи похилого віку та громадян, які мають інвалідність, 20 з яких отримали рішення щодо надання їм соціальної послуги соціальної адаптації. 4 громадянам були надані консультації з питання оформлення документів для подальшого отримання послуги соціальної адаптації.

- підвищення рівня кваліфікації

            26 червня з метою підвищення рівня кваліфікації згідно наказу № 171 від 26.05.2017р. була проведена планова атестація соціального працівника відділення денного перебування.

- періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги.

  1. Якісні показники:

1. Адресність та індивідуальний підхід

Критерії оцінювання:

- наявність визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги;

- наявність індивідуального плану надання соціальної послуги, що відповідає визначеним потребам її отримувача;

- забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги відповідно до Державного стандарту.

2. Результативність

Критерії оцінювання:

- рівень задоволеності соціальною послугою (за оцінками отримувачів соціальної послуги);

- покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни в стані отримувача соціальної послуги в процесі надання порівняно з періодом коли соціальна послуга не надавалась (зі слів отримувачів соціальної послуги);

- проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальної послуги і робота щодо надання роз'яснень отримувачам соціальної послуги;

 - наявність системи заохочення надавачів соціальної послуги, роботу яких позитивно оцінюють отримувачі послуги соціальної адаптації.

3. Своєчасність

Критерії оцінювання:

- прийняття рішення щодо надання соціальної послуги, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги у встановлений строк;

- складення та підписання договору про надання соціальної послуги;

- відповідність строків і термінів надання соціальної послуги, зазначених в індивідуальному плані надання соціальної послуги.

 4. Доступність та відкритість

Критерії оцінювання:

- наявність приміщень, що відповідають вимогам, визначеним Державним стандартом соціальної адаптації;

- наявність оформлених стендів з інформацією для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги;

- наявність копій довідника, буклетів та інших витратних матеріалів ( у тому числі на електроних носіях) щодо надання соціальної послуги.

5. Повага до гідності отримувача соціальної послуги

Критерії оцінювання:

- відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги;

   - повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо  них;

   - наявність оформлених стендів з інформацією про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг;

- наявність у договорі про надання соціальної послуги положень щодо дотримання принципу конфіденційності.

6. Професійність

Критерії оцінювання:

- штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації суб'єкта,, що надає соціальну послугу;

   - розроблена програма стажування для надавачів соціальної послуги;

  - розроблені графіки проведення навчання, підвищення кваліфікації та атестації соціальних працівників;

- наявність документів про освіту (державного зразка) працівників суб'єкта, що надає соціальну послугу;

- наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов'язкових медичних оглядів;

    - графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг;

- наявність обладнання, твердого та м'якого інвентарю, витратних матеріалів, транспорту для надання соціальної послуги;

- участь фахівців суб'екта, що надає соціальну послугу, в нарадах, конференціях з обміну досвідом, “круглих столах” тощо.

            В даний час літні люди та інваліди є найбільш незахищеною категорією сучасного суспільства. Вирішення їх проблем – це основне завдання, яке стоїть перед відділенням денного перебування. Відвідувачі відділення не лише отримують соціальні послуги, відвідуючи відділення вони знаходять нових друзів, спілкуються, діляться життєвим досвідом, разом святкують релігійні та державні свята.

            Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

            У відділенні на обліку знаходиться 527 громадян, які отримують соціально-економічні послуги.

            Протягом звітного періоду від населення міста для громадян, що обслуговуються відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги було отримано 2956 од. речей, що були вживані раніше, на суму 10052,00 грн.

                430 осіб, що обслуговуються даним відділенням, отримали 2754 од. речей. На суму 8252,00 грн.

            Протягом звітного періоду за кошти благодійників для даного відділення було закуплено 575 кг продуктів харчування (крупа, макарони) на суму 6368,75 грн., які були видані 459 особам.

            Станом на 01.01.2018 року на обліку в пункті прокату знаходяться 26 одиниць технічних засобів, а саме:

 Ходунки – 7 одиниць,

 Палиці – 2 одиниці,

 Милиці – 6 одиниць (3 пари),

 Інвалідне крісло (колісне) – 11 одиниць,

            За звітний період послугами пункту прокату скористувалися 24 особи, з них 7 осіб з обмеженими можливостями, які отримують послуги в територіальному центрі.

            Територіальним центром у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги була проведена оцінка якості надання соціально-економічної послуги. Для проведення внутрішньої оцінки якості застосовувалися кількісні та якісні показники.

            За опитувальниками, розробленими працівниками терцентру, з березня по жовтень 2017 року проведено вибіркове опитування 180 отримувачів соціально-економічної послуги.

            Оцінка кількісних показників соціально-економічної послуги:

  • За звітний період скарг на роботу відділення від отримувачів соціально-економічної послуги не надходило;
  • 100 відсотків громадян, що звернулися за отриманням соціально-економічної послуги, прийнятті на обслуговування до відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги;
  • гуманітарну допомогу за звітний період отримали 420 громадян, що складає 80% від загальної чисельності отримувачів соціальної послуги;
  • кваліфікацію соціальний працівник відділення не підвищував;
  • внутрішній моніторинг якості надання соціальної послуги у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги  проводиться один раз на рік, починаючи з 2014 року.

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2024. Сайт управляється системою uCoz