|
Додаток 4 |
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ
надання соціальної послуги стаціонарного догляду
кількість скарг та результати їх розгляду (у розрахунку на 100 отримувачів соціальної послуги);
кількість подяк (у розрахунку на 100 отримувачів соціальної послуги);
кількість отримувачів соціальної послуги, у яких відбулося покращення емоційного, психологічного, фізичного стану;
кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги стаціонарного догляду (% від загальної кількості звернень);
кількість працівників, які мають відповідну фахову освіту (%);
кількість працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%);
періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду;
відповідність встановлених показників якості отриманим під час контролю.
1) адресність та індивідуальний підхід - критерії оцінювання:
наявність визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги;
наявність індивідуального плану надання соціальної послуги стаціонарного догляду, що відповідає визначеному ступеню індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги;
забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги стаціонарного догляду (у разі потреби);
2) результативність - критерії оцінювання:
рівень задоволеності соціальною послугою стаціонарного догляду (за оцінками отримувачів соціальної послуги);
покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга стаціонарного догляду не надавалась;
проведення опитувань, збір відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальної послуги та/або їхніх законних представників та проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги та/або їхнім законним представникам;
розроблення та застосування системи заохочення надавачів соціальної послуги, роботу яких позитивно оцінюють отримувачі соціальної послуги;
проведення внутрішнього та зовнішнього моніторингу якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду;
3) своєчасність - критерії оцінювання:
прийняття рішення щодо надання соціальної послуги стаціонарного догляду, визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги стаціонарного догляду у встановлений строк;
складання та підписання договору про надання соціальної послуги денного догляду;
відповідність строків та термінів надання соціальної послуги стаціонарного догляду зазначеним у договорі;
4) доступність та відкритість - критерії оцінювання:
наявність приміщень, що відповідають санітарним та протипожежним вимогам;
наявність спеціально обладнаних місць для паркування транспортних засобів, спеціальних ліфтів, пандусів, інших пристосувань для безперешкодного доступу отримувачів соціальної послуги до суб’єкта, що надає соціальну послугу;
наявність стендів з інформацією для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги;
наявність довідників, буклетів та інших витратних матеріалів, газетних статей, записів радіо- та телепрограм щодо надання соціальної послуги стаціонарного догляду;
5) повага до гідності отримувача соціальної послуги - критерії оцінювання:
відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги;
повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій;
наявність стендів з інформацією про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг;
наявність у договорі про надання соціальної послуги стаціонарного догляду положень щодо дотримання конфіденційності;
6) професійність - критерії оцінювання:
штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації;
наявні затверджені посадові інструкції;
розроблена програма стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу стаціонарного догляду;
розроблені графіки проведення навчання, підвищення кваліфікації та атестації соціальних працівників;
наявність документів про освіту (державного зразка) працівників суб’єкта, що надає соціальну послугу;
наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов’язкових медичних оглядів;
графік проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг;
наявність обладнання, твердого та м’якого інвентарю, транспорту для надання соціальної послуги стаціонарного догляду.