Вівторок, 19.11.2019, 02:47
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
Головне меню
ДОПОМОГА
ВАЖЛИВО для ЧАЕС
ДОПОМОГА
УВАГА
Новини
Пошук по сайту
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Інструкція
Відвідувачі
АТО
 Функції та задачі

Функції та задачі

 Управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської міської ради  є структурним підрозділом міської ради.

 
  Основними завданнями управління є:

- забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов'язкове державне страхування, соціальний захист населення і громадян, постраждалих унаслідок Чорнобильської катастрофи;
- удосконалення форм і принципів соціального партнерства, організація співпраці місцевих органів виконавчої влади і органів місцевої самоврядування з профспілками і організаціями роботодавців;
- організація формування Єдиного державного автоматизованого реєстру пільгової категорії громадян;
- впровадження стратегії заміни системи пільг на адресну грошову допомогу населенню;
- здійснення нагляду за дотриманням вимог законодавства при призначенні (перерахунку) і виплаті пенсій органами Пенсійного фонду України;
- реалізація конституційних прав громадян на соціальний захист шляхом надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг і твердого палива, адресної допомоги, впровадження системи забезпечення допомогою сімей з дітьми і малозабезпечених сімей, що діє;
- створення нормативно-правової бази малозабезпечених сімей;
- забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння здобуттю ними утворення і кваліфікації на рівні, який відповідає їх здібностям і можливостям;
- сприяння органам місцевої самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

 

Управління, відповідно до покладених на нього завдань:

 

1. Забезпечує проведення заходів, направлених на посилення мотивації до праці, удосконалення його організації, оплати і нормування.

2. Аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан справ з укладенням колективних договорів на підприємствах, в організаціях і установах; сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно - методичну допомогу; забезпечує, в межах своїх повноважень, дотримання законодавства в питаннях колективно – договірного регулювання соціально – трудових стосунків, вирішення колективних трудових суперечок (конфліктів); здійснює реєстрацію, облік, збереження колективних договорів, змін і доповнень до них.

3. Бере участь разом з іншими структурними підрозділами виконкому міської ради, органами місцевої самоврядування, міськими організаціями і установами в роботі міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду і попередження неплатоспроможності.

4. Бере участь в розробці і забезпеченні разом з іншими структурними підрозділами виконкому міської ради, органами місцевої самоврядування, об'єднаннями громадян здійснення заходів регіональної програми з питань охорони праці, впровадження регіональної системи попередження травматизму невиробничого характеру; сприяє впровадженню безпечних виробничих процесів і устаткування, надає методичну допомогу в питаннях охорони праці; забезпечує роботу міської ради з питань безпечної життєдіяльності населення.

5. Вивчає стан використання трудових ресурсів, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці, готує відповідні пропозиції і прогнози, забезпечує і бере участь в розробці і здійсненні програми зайнятості населення, заходів, направлених на реалізацію довгострокової державної політики розвитку трудового потенціалу; бере участь  спільно з іншими структурними підрозділами виконкому міської ради, органами місцевого самоврядування, міськими організаціями і установами в роботі робочої групи по легалізації зайнятості населення.

6. Забезпечує діяльність комісії в справах альтернативної  (невійськової)  служби.

7. Здійснює державний контроль за охорони праці, дотримання законодавства про соціальний захист населення, своєчасну і не нижче визначену державою мінімального розміру, виплату заробітної плати, а також за своєчасним проведенням на підприємствах навчання і інструктажу, забезпечення осіб, що працюють засобами індивідуального захисту, лікувально-профілактичним живленням, молоком, миючими засобами, наданням працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством.

8. Забезпечує соціальний захист осіб, які працюють та зайняті на роботах з шкідливими і небезпечними умовами праці; приймає заходи для якісного проведення атестації робочих місць відповідно до нормативно-правових актів про охорону праці.

9 Бере участь в розслідуванні групових, а також смертельних нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до законодавства; організовує розслідування, облік і аналіз нещасних випадків невиробничого характеру.

10. Проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу серед населення в межах своєї компетенції.

11. Організовує роботу по наданню пільг інвалідам, ветеранам війни і праці, забезпечує надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого і рідкого пічного палива, формує базу даних одержувачів субсидій і пільг по їх видам.

12. Забезпечує відшкодування витрат за поховання учасників бойових дій і інвалідів війни, підприємству, що здійснило поховання, згідно з укладеною угодою.

13. Забезпечує відшкодування комунальним підприємствам, підприємствам зв'язку і транспорту, витрат пов'язаних з наданням житлово - комунальних послуг, послуг зв'язку і безкоштовного проїзду пільгової категорії громадян.

14. Аналізує стан реалізації комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам.

15. Забезпечує надання:

- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, сім'ям з дітьми, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам;
- громадянам, що не мають права на пенсію;
- компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;
- допомоги малозабезпеченим сім'ям, які проживають з інвалідом І і ІІ групи внаслідок психічного розладу;
- тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від виплати аліментів;
- одноразової виплати жінкам, яким присвоєно звання „Мати-героїня”;
- державної соціальної допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківської опіки, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам.

16. Організовує роботу «Мобільного офісу», який здійснює виїзди згідно затвердженого графіку в віддаленні райони міста з метою реалізації програм соціального захисту безпосередньо по місцю мешкання громадян.

17. Забезпечує нарахування і виплату всіх перерахованих в даному положенні допомог, компенсацій і пільг. Здійснює аналітичний і бухгалтерський облік  виплат і нарахувань для забезпечення своєчасності і достовірності складання фінансової і статистичної звітності.

18. Організовує оздоровлення дорослих і дітей, постраждалих від аварії на ЧАЕС.

19. Приймає від підприємств, організацій і установ всіх форм власності розрахунки витрат, пов'язаних із заробітною платою.

20. Здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати інвалідам на бензин, технічне обслуговування і ремонт автомобіля, транспортне обслуговування інвалідів, компенсацію за невикористане санаторно-курортне лікування, а також компенсацію громадянам, які мають право згідно Гірничого закону України.

21. Здійснює планові перевірки за дотриманням вимог законодавства при призначенні (перерахунку) пенсій, нарахувань, виплат і припинення виплати пенсій управлінням Пенсійного фонду України.

22. Формує базу даних одержувачів соціальної допомоги по категоріях сімей і видах допомоги, здійснює перерахунок раніше призначеної допомоги.

23. Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.

24. Організовує роботу державних соціальних інспекторів, що здійснюють контроль за цільовим використанням бюджетних коштів.

25. Здійснює контроль доцільності надання соціальних послуг шляхом проведення перевірки якості надання соціальних послуг і складання акту перевірки при зверненні громадян за призначенням компенсації фізичним особам.

26. Видає посвідчення «Ветеран війни», «Ветеран праці», одержувачів допомоги інвалідів з дитинства і дітям-інвалідам.

27. Сприяє впровадженню персоніфікованого обліку відомостей в системі загальноосвітнього державного пенсійного страхування.

28. Проводить інвентаризацію особистих справ і особових рахунків осіб, які отримують допомогу, пільги і субсидії  у встановленому законодавством порядку.

29. Забезпечує інвалідів, ветеранів війни і праці санаторно-курортним лікуванням, протезно-ортопедичними виробами, технічними засобами реабілітації, а також забезпечує інвалідів транспортними засобами пересування в установленому порядку.

30. Забезпечує своєчасність і оперативність формування Централізованого банку даних інвалідів.

31. Здійснює оформлення документів в будинки-інтернати для інвалідів, громадян похилого віку і дітей

32. Забезпечує діяльність комісії по розгляду питань, пов'язаних зі встановленням статусу учасника війни.

33. Здійснює прийом і облік осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження свободи або позбавлення волі на певний термін і бездомних громадян з наданням ним соціальній адаптації і реінтеграції.

34. Сприяє добродійним, релігійним організаціям, окремим громадянам і їх об'єднанням в наданні соціальної допомоги інвалідам, ветеранам війни і праці, громадянам похилого віку.

35. Забезпечує прийом заяв від громадян похилого віку, інвалідів і інших незахищених верств населення для надання соціальних послуг.

36. Визначає підстави для надання громадянам соціальних послуг територіальним центром соціального обслуговування.

37. Сприяє підготовці, перепідготовці і підвищенню кваліфікації працівників соціальної сфери.

38. Підтримує функціонування апаратно-програмних засобів управління у складі єдиної інформаційної мережі системи Міністерства праці і соціальної політики України, а також єдине комп'ютерне інформаційне середовище.

39. Проводить консультації, розглядає звернення громадян, підприємств, установ і організацій з питань, що відносяться до компетенції управління, проводить відповідні заходи щодо усунення причин, що викликають скарги.

40. Роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів по питанням, що відносяться до компетенції управління, інформує населення з цих  питань через засоби масової інформації.

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2019. Сайт управляється системою uCoz