Вівторок, 19.03.2024, 08:01
УВАГА!
УВАГА!
Повідомлення
ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА
е-послуга
Емоційна підтримка
Головне меню
Пошук по сайту
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 Оцінка якості соц послуг 1ст.

Аналітична записка про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Костянтинівки Донецької області за 2019 рік

 

 

04.11.2019 року в територіальному центрі було проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг. Внутрішня оцінка якості проводилась за період з листопада 2018 року по листопад 2019 року Під час проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг були використані дані щодо діяльності структурних підрозділів територіального центру що надають соціальні послуги та фактично наданих соціальних послуг.

При зборі даних було застосовано адресність та індивідуальний підхід.

З метою вивчення зворотної думки отримувачів соціальних послуг у територіальному центрі постійно проводиться опитування отримувачів соціальних послуг, їх законних представників, аналіз відгуків щодо організації та надання соціальних послуг.

Опитувальники, у 2019 році були доповнені рядом питань. Оцінка з боку користувачів є надзвичайно важливим елементом оцінювання соціальних послуг, оскільки діалог надавача та отримувача соціальних послуг дає змогу визначити орієнтири подальшого розвитку організації –надавача соціальних послуг, визначити попит на конкретні їх види, і найголовніше – визначити ступінь задоволення потреб клієнта. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг. 

Станом на 01.11.2019 року, послугу догляд вдома у відділенні соціальної допомоги вдома  отримує 490 осіб. В опитуванні, протягом звітного періоду,  прийняло участь 490 осіб, що становить 100% від загальної кількості отримувачів послуги.

3 листопада 2018 по жовтень 2019 року у відділенні денного перебування було опитано 225 осіб, що складає 62 % від загальної кількості отримувачів соціальної послуги соціальна адаптація (360 осіб).

За період з листопада 2018 року по листопад 2019 року опитуванням було охоплено 271 отримувач соціально-економічної послуги, з яких 72 особи з обмеженими можливостями. Проаналізувавши результати опитування можна зробити висновок, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу територіального центру. Були висловлені схвальні відгуки щодо роботи  структурних підрозділів терцентру.

І. Оцінка кількісних показників

 

 - Кількість скарг від отримувачів соціальних послуг за звітний період.

До територіального центру за звітний період скарг на діяльність структурних підрозділів  чи їх співробітників не надходило. Отже відсотковий еквівалент- 0%. Статус – добре;

  • За звітний період відділенням соціальної допомоги вдома було виявлено 114 осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, 109 з яких було взято на обслуговування відділенням. 5 осіб відмовились від обслуговування відділенням з різних причин. Частка задоволених звернень про отримання соціальної послуги догляд вдома складає 96%. 
  • За звітний період за отриманням соціальної послуги соціальної адаптації звернулось 23 особи похилого віку та громадян, які мають інвалідність, 19 з яких отримали рішення щодо надання їм соціальної послуги соціальної адаптації. 4 громадянам були надані консультації з питання оформлення документів для подальшого отримання послуги соціальної адаптації.  Даному показнику присвоєно статус “добре”(83%)
  • 47 громадян, які звернулися за отриманням соціально-економічної послуги, прийнятті на обслуговування до відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, що складає 100 %
  • натуральну допомогу за звітний період отримали 500 громадян, що складає 95% від загальної чисельності отримувачів соціальної послуги;

Таким чином, узагальнюючи статуси у відсоткових еквівалентах, в цілому для кількісного показника соціальних послуг присвоюється статус «ДОБРЕ».

 

ІІ. Оцінка якісних показників:

1) адресність та індивідуальний підхід

Критерії оцінювання:

 

  • 3гідно Державних стандартів соціальних послуг всі особові справи отримувачів соціальних послуг містять карту визначення індивідуальних потреб та індивідуальний план надання соціальних послуг. Індивідуальні плани  відповідають визначеним індивідуальним потребам її отримувача.

Для покращення якості надання соціальних послуг та наближення послуг до їх отримувачів у відділенні соціальної допомоги вдома впроваджено мультидисціплінарний підхід. До складу мультидисциплінарної команди входять: перукар, швачка, машиніст з прання білизни, психолог, соціальний робітник, які в

 

повному обсязі надають соціальні послуги, що передбачені індивідуальним планом. За звітний період послуги отримали 36 осіб.

       

2) результативність

Критерії оцінювання:

 

  • рівень задоволеності соціальними послугами (за оцінками отримувачів соціальних послуг) – згідно опитування, отримувачі задоволенні якістю надання соціальних послуг. Спостерігається покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальних послуги, позитивні зміни у стані отримувачів соціальних послуг в процесі їх надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавалась

- проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальних послуг або їх законних представників та проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальних послуг або їх законним представникам – в ході проведення внутрішньої оцінки якості проводилися опитування отримувачів соціальних послуг щодо якості надання соціальних послуг. Були отримані позитивні відгуки щодо роботи структурних підрозділів територіального центру. Також постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо: порядку надання соціальних послуг, орієнтованого часу надання соціальних послуг.

   Керівництвом територіального центру разом з профспілковим комітетом розроблена система заохочування для надавачів соціальної послуги — до Дня працівника соціальної сфери та Міжнародного жіночого дня надавачі соціальних послуг отримують  подарунки, грамоти та подяки. В 2019 році надавачам соціальних послуг була надана матеріальна допомога в розмірі посадового окладу та премія до професійного свята.

3) своєчасність

Критерії оцінювання:

 

  • прийняття рішення щодо надання соціальних послуг, визначення індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг, підготовка індивідуального плану надання соціальних послуг у встановлений строк – При оформленні документів для надання соціальних послуг працівники відділення неухильно дотримуються вимог Державних стандартів.
  • складання та підписання договору про надання соціальних послуг – договір оформлюється у відповідності до вимог Державних стандартів.

 

4) доступність та відкритість

Критерії оцінювання:

 

  • наявність приміщень, що відповідають вимогам Державного стандарту – приміщення територіального центру відповідає санітарним та протипожежним вимогам згідно з вимогами чинного законодавства, проте не має технічної можливості забезпечити працівників кімнатою для прийому їжі та кімнатою для індивідуальних занять з психологом.

 Службовий (евакуаційний) вихід обладнано пандусом та поручнями з інформаційним вказівником про альтернативний вхід. Кнопка виклику встановлена у місті, доступному для людини на колісному кріслі та захищена від опадів. Унітаз в санітарній кімнаті обладнано поручнями. Нумерація кабінетів дублюється шрифтом Брайля (для осіб, які мають вади зору) ;

  • наявність оформлених стендів з інформацією для отримувачів соціальних послуг про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг – у приміщенні наявні інформаційні стенди, які розташовані у зручному для відвідувачів місці. Інформація на стенді поновлюється по мірі надходження нових нормативно-правових документів. Інформація про роботу територіального центру (для інвалідів по зору) виконана шрифтом Брайля та розташована на інформаційному стенді. Інформація про роботу територіального центру постійно висвітлюється на веб-сайті виконкому, веб-сайті міського управління соціального захисту населення та на сторінці у Feacebook.

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2024. Сайт управляється системою uCoz