П`ятниця, 18.01.2019, 23:55
Головне меню
ДОПОМОГА
ВАЖЛИВО для ЧАЕС
ДОПОМОГА
УВАГА
Новини
Пошук по сайту
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Інструкція
Відвідувачі
АТО
...
 Оцінка якості соц послуг 1ст.

За період з листопада 2017 року по листопад 2018 року в територіальному центрі було проведено внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг. Під час проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг були використані дані щодо діяльності структурних підрозділів територіального центру що надають соціальні послуги, потреби населення у соціальних послугах, фактично наданих соціальних послугах. 
Також були визначені пріоритети та завдання у сфері надання соціальних послуг. 
При зборі даних та показників щодо надання соціальних послуг було застосовано адресність та індивідуальний підхід. 
Відділення соціальної допомоги вдома 
Керуючись наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013р. №904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Костянтинівка Донецької області була проведена внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляд вдома.
Основними завданнями відділення соціальної допомоги вдома при проведенні внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляд вдома, є:
-    підвищення рівня професійної компетенції персоналу;
-    дотримання встановленого та підвищення рівня якості соціальної послуги догляд вдома;
-    дотримання вимог до якості соціальної послуги встановлених  Державним стандартом соціальної послуги догляд вдома;
-    виявлення випадків порушень чи недотримання законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють надання соціальних послуг й вжиття відповідних заходів щодо їх усунення;
-    виявлення негативних і позитивних тенденцій у процесі надання соціальних послуг, підготовка пропозицій щодо вдосконалення процесу надання соціальних послуг.
Методи оцінки якості соціальної послуги догляд вдома:
-    опитування  отримувачів соціальних послуг або їх законних представників;
-    проведення супервізії персоналу;
-    самооцінка персоналу, що безпосередньо надає послугу догляду вдома;
-    вивчення документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
З метою вивчення зворотної думки отримувачів соціальних послуг у відділенні соціальної допомоги вдома постійно проводиться опитування отримувачів соціальної послуги, їх законних представників, аналіз відгуків щодо організації та надання соціальної послуги.
Опитувальник був розроблено працівниками відділення соцдопомоги вдома та містить 20 запитань, які стосуються якості обслуговування отримувачів соціальної послуги. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги догляд вдома.  Станом на 01.11.2018 року, послугу догляд вдома у відділенні соціальної допомоги вдома  отримує 492 особи. В опитуванні прийняло участь 492 особи, що становить 100% від загальної кількості отримувачів послуги.
Проаналізувавши результати опитування можна зробити висновок, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу надавачів послуги догляд вдома. Були висловлені схвальні відгуки щодо роботи надавачів послуги догляд вдома, що відображено у журналах перевірки якості надання соціальних послуг соціальними робітниками.  Надаючи послугу догляд вдома працівники відділення  намагаються врахувати потреби кожного з отримувачів послуг.
Таким чином, в ході опрацювання опитувальників отримувачів послуги догляд вдома, виявлено позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги, задоволення індивідуальних потреб отримувачів послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляд вдома.
Соціальними працівниками відділення запроваджено чітку процедуру консультації з отримувачами послуги догляд вдома, членами їх сімей, законними представниками щодо відповідності обсягу, змісту, умов та порядку надання соціальної послуги, встановленим у Державному стандарті догляд вдома.
Працівниками відділення впроваджено телефонні опитування  отримувачів послуги.
Соціальні робітники  відділення соціальної допомоги вдома проводять самооцінку своєї діяльності, результати якої обговорюються на планових виробничих нарадах та фіксуються у протоколі.
Для проведення внутрішньої оцінки якості послуги догляд вдома застосовувалися:
-    показники якості соціальної послуги догляд вдома, наведенні у Державному стандарті догляд вдома, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013р. №760;
-    рекомендації щодо шкали оцінки якості соціальних послуг, наведенні у додатку 2 Методичних рекомендації з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 №904.

Результати  проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги  
догляд вдома.

 
І. Оцінка кількісних показників соціальної послуги догляд вдома. 
Кожен кількісний показник переводиться у відсотковий еквівалент (як частка до загальної сукупності), після чого, в залежності від значення, йому присвоюються статуси. Отже проаналізуємо кількісні показники якості:
-    Кількість скарг від отримувачів соціальної послуги за звітний період. 
До територіального центру скарг на діяльність відділення соціальної допомоги вдома  чи його співробітників не надходило. Отже відсотковий еквівалент- 0%. Статус – добре;
-    За звітний період було виявлено 122 особи похилого віку та інвалідів, 98 з яких було взято на обслуговування відділенням. 24 особи відмовились від обслуговування відділенням з різних причин. Частка задоволених звернень про отримання соціальної послуги догляд вдома складає 80%.  Статус - добре;
-    Курси підвищення кваліфікації за звітний період не проводились з незалежних від працівників причин, але протягом звітного періоду було проведення навчання для 43 соціальних робітників  відділення соціальної допомоги вдома, що складає 100%. Згідно плану роботи відділення  вивчали: Державний стандарт догляду вдома, Етичний кодекс соціального робітника, закон України «Про безоплатну правову допомогу», закон України «Про захист персональних даних», закон України «Про запобігання корупції» та інших законів . Було проведено навчання соціальних працівників відділення, прослухувано 27 годин.
 Стажування для початківців було проведено для одного соціального робітника. 
-    Внутрішня оцінка якості проводиться кожен рік починаючи з 2014 року. Частота здійснення оцінки якості надання соціальної послуги – 100%. Статус – добре.
-    Дотримання відповідності кількісних показників, встановлених у Державному стандарті догляд вдома. 
-    Відповідність встановлених показників якості отриманим у ході контролю – 100%. Статус- добре.
Таким чином, узагальнюючи статуси у відсоткових еквівалентах, в цілому для кількісного показника соціальної послуги догляд вдома присвоюється статус «ДОБРЕ».
 
ІІ. Оцінка якісних показників соціальної послуги соціальна адаптація, що передбачені Державним стандартом догляд вдома:
1) адресність та індивідуальний підхід 
Критерії оцінювання:

-    наявність визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги – всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять карту визначення індивідуальних потреб що наведена в додатку 3 до Державного стандарту догляд вдома. Карти визначення індивідуальних потреб отримувачів соціальних послуг поновлюються двічі на рік. (100%);
-    наявність індивідуального плану надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам її отримувача– індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складалися й узгоджувалися з кожним отримувачем соціальної послуги та соціальними працівниками відділення. Індивідуальний план складався за формою відповідно до Державного стандарту у двох примірниках та підписувався отримувачем соціальної послуги і надавачем соціальної послуги. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувачів соціальної послуги, другий залишається в особовій справі отримувача соціальної послуги (100%);
-  забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома  – індивідуальні плани переглядаються один раз у пів року (100%).
- зручність надання соціальної послуги догляду вдома визначається шляхом аналізу наявних можливостей для громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, обирати зручний для них час отримання соціальної послуги догляд вдома, врахування інтересів та потреб отримувача соціальної послуги під час її надання  – отримувачі послуг під час опитування  висловили задоволення щодо зручності графіків відвідування, які розроблені з урахуваннями побажань отримувачів соціальної послуги догляд вдома та узгоджені  з кожним отримувачем соціальної послуги. Також для зручності отримання соціальних послуг запровадженно попередній запис на послуги перукаря. 
Для покращення якості надання соціальних послуг впроваджено мультидисціплінарний підхід. До складу мультидисциплінарної команди входять: перукар, швачка, машиніст з прання білизни, психолог, соціальний робітник, які в повному обсязі надають соціальні послуги, що передбачені індивідуальним планом (98%). 
        Оцінка (99,5% – статус «добре»)
2) результативність 
Критерії оцінювання:

-    рівень задоволеності соціальною послугою догляд вдома (за оцінками отримувачів соціальної послуги) – отримувачі задоволенні якістю надання соціальної послуги (згідно опитування) яке проводиться під час перевірки якості послуг, що надають надавачі соціальної послуги, результати перевірок заносяться до журналу перевірок якості надання соціальних послуг. Перевірка якості надання соціальних послуг на кожній дільниці проводиться двічі на рік згідно графіку перевірок, який затверджується наказом директора терцентру (100%);
-    покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни у стані отримувача соціальної послуги в процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась – отримувачі соціальної послуги догляду вдома констатували покращення емоційного, психологічного, стану порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась(95%) ;
- проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальної послуги або їх законних представників та проведення роботи щодо надання роз’яснень отримувачам соціальної послуги або їх законним представникам – в ході проведення внутрішньої оцінки якості проводилися опитування отримувачів соціальної послуги щодо якості надання соціальної послуги. Були отримані позитивні відгуки щодо роботи соціальних робітників. Також постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо якісного соціального обслуговування (100%);
- наявність системи заохочення надавачів соціальної послуги, роботу яких позитивно оцінюють отримувачі соціальної послуги – територіальним центром та профспілковим комітетом розроблена система заохочування для надавачів соціальних послуг, до дня працівника соціальної сфери та Міжнародного жіночого дня, соціальні робітники відділення отримують подарунки, грамоти та подяки, застосовується матеріальне заохочення  (100%);
- проведення внутрішнього та зовнішнього моніторингу якості надання соціальної послуги догляду вдома – з часу запровадження Державного стандарту, внутрішня оцінка  якості надання соціальної послуги проводиться відповідно до вимог чинного законодавства. Внутрішня оцінка якості проводиться щорічно, починаючи з 2014 року. Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляд вдома була останній раз проведена у жовтні 2017 року (100%);
  Оцінка (98,5% – статус «добре»)

3) своєчасність 
Критерії оцінювання:

-    прийняття рішення щодо надання соціальної послуги, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги у встановлений строк – працівники відділення неухильно дотримуються вимоги розділу ІІ Державного стандарту догляд вдома (100%) ;
-    складання та підписання договору про надання соціальної послуги – договір оформлюється у відповідності до вимог Державного стандарту догляду вдома. Договір складається у двох примірниках, один з яких зберегається в особовій справі отримувача соціальної послуги, інший – передається отримувачу. На момент здійснення перевірки якості надання соціальної послуги догляд вдома, договори, у яких добіг термін продовження були пролонговані в повному обсязі. Строки надання соціальної послуги відповідвють зазначеним у договорі (100%) .
 Оцінка (100% – статус «добре»)
4) доступність та відкритість 
Критерії оцінювання:

-    наявність приміщень, що відповідають вимогам Державного стандарту – приміщення відділення соціальної допомоги вдома відповідає санітарним та протипожежним вимогам згідно з вимогами чинного законодавства, проте не має технічної можливості забезпечити працівників відділення кімнатою для прийому їжі.
 Службовий (евакуаційний) вихід обладнано пандусом та поручнями з інформаційним вказівником про альтернативний вхід. Кнопка виклику встановлена у місті, доступному для людини на колісному кріслі та захищена від опадів. Унітаз в санітарній кімнаті обладнано поручнями. Нумерація кабінетів дублюється шрифтом Брайля (для осіб, які мають вади зору) (95%) ;
-    наявність оформлених стендів з інформацією для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги догляд вдома – у приміщенні наявні інформаційні стенди, які розташовані у зручному для відвідувачів місці. Інформація на стенді поновлюється по мірі надходження нових нормативно-правових документів. Інформація про роботу територіального центру (для інвалідів по зору) виконана шрифтом Брайля та розташована на інформаційному стенді. Інформація про роботу відділення постійно висвітлюється на веб-сайті виконкому (100%);
- наявність копій довідника, буклетів та інших витратних матеріалів щодо надання соціальної послуги – У доступному для відвідувачів місці знаходиться тека з повною інформацією про надання соціальної послуги догляд вдома. Соціальні робітники відділення забезпечені роздатковим матеріалом, а саме: листівками з орієнтовним часом виконання заходів, що складають зміст соціальної послуги догляд вдома, згідно додатку 2 до Державного стандарту догляду вдома, Етичний кодекс соціального робітника та пам’ятки «Чого не можна робити соціальному робітнику», яка розроблена працівниками відділення (85%).
Оцінка (93% – статус «добре»)

5) повага до гідності отримувача соціальної послуги 
Критерії оцінювання:

-    відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги – в ході опитування отримувачі послуг не висловлювали скарг але були деякі зауваження, які оперативно виправляються (99%);
-    повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо них – працівники  відділення соціальної допомоги вдома у своїй роботі використовують індивідуальний підхід та з повагою ставляться до кожного з отримувачів соціальної послуги, не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо них (100%);
-    наявність оформлених стендів із зазначенням інформації про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг – у відділенні у зручному для відвідувачів місці (на стенді) в повному обсязі знаходиться інформація про правозахисні організації та порядок надання і розгляду скарг (100%);
- наявність у договорі про надання соціальної послуги догляду вдома положень щодо дотримання принципу конфіденційності – у пункті 2.3 договору про соціальне обслуговування передбачено, що працівники територіального центру зобов’язуються бути ввічливими та коректними у спілкуванні з отримувачем при виконанні своїх посадових обов’язків, дотримуватися конфіденційності в роботі з інформацією, отримуваною в процесі виконання службових обов’язків. При оформленні на обслуговування до відділення соціальної допомоги вдома отримувачи соціальної послуги догляду вдома у двосторонньому порядку підписують згоду на обробку їх персональних даних. Особові справи отримувачів соціальної послуги зберігаються у шафі, яка знаходиться у приміщенні відділення соціальної допомоги вдома, кабінет зачиняється. Доступ до особових справ отримувачів соціальної послуги догляду вдома мають лише працівники відділення та керівництво територіального центру (100%) . 
Оцінка (100% – статус «добре»)

6) професійність 
Критерії оцінювання:

-    штатний розпис відділення соціальної допомоги вдома сформовано згідно Типового штатного нормативу чисельності працівників терцентру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації суб’єкта, що надає соціальну послугу – штатний розпис сформовано відповідно до законодавства на підставі та з урахуванням спеціалізації територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (100%);
-    наявність затверджених посадових інструкцій – всі працівники відділення мають затверджені посадові інструкції: завідувач відділення соціальної допомоги вдома, фахівець соціальної допомоги вдома, соціальний  працівник, соціальний робітник. Всі посадові інструкції роздруковані у двох примірниках, один екземпляр знаходиться у територіальному центрі, а другий видається працівникам відділення. Працівники відділення володіють знаннями й навичками, визначеним «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги», затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14 жовтня 2005 року № 324 (із змінами) (100%);
-    розроблена програма стажування для надавачів соціальної послуги – розроблена програма стажування для початківців, які надаватимуть соціальну послугу догляду вдома (для соціальних робітників – 20 годин, для соціальних працівників – 14 годин), дані про стажування вносяться до журналу стажування. Також проводиться стажування з досвідченими соціальними робітниками безпосередньо на дільниці;
-    розроблені та затверджені директором графіки проведення перевірок якості надання соціальних послуг на дільницях соціальних робітників на рік, квартал та щомісячно.  Видається наказ про проведення перевірки якості надання соціальних послуг, який доводиться до відома працівників. Після перевірки якості надання соціальних послуг проводиться самооцінка якості надання соціальних послуг отримувачам соціальної послуги догляд вдома соціальними робітниками. 
-    розроблені графіки проведення навчання, підвищення кваліфікації та атестації соціальних працівників – розроблені та виконуються графіки-плани проведення навчання соціальних робітників протягом року. Атестація соціальних працівників відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 01.10.2012р.№ 612 «Про затвердження Порядку атестації соціальних працівників, інших фахівців, що надають соціальні та реабілітаційні послуги», проводиться один раз на три роки. Атестація соціальних працівників була проведена у лютому  2018 року.  Наступна атестація фахівця з соціальної роботи запланована на грудень 2019 року.(100%);
-    наявність документів про освіту (державного зразка) працівників суб’єкта, що надає соціальну послугу – в особових справах працівників містяться документи про освіту (державного зразка) (100%);
-    наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов’язкових медичних оглядів  –  працівники відділення проходять щорічний обов’язковий медичний огляд  відповідно до вимог чинного законодавства (100%);
-    наявність графіка проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг – згідно плану роботи відділення з надавачами соціальних послуг проводяться групові заняття з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг, що відображаються у планах роботи (один раз на тиждень). Постійно вивчається законодавча, нормативна та правова документація. При наданні соціальних послуг соціальні робітники дотримуються Правил внутрішнього трудового розпорядку, інструкції з охорони праці, техніки безпеки та протипожежної безпеки, про що є відмітки в журналі з інструктажу техніки безпеки та протипожежної безпеки (100%);
-    наявність обладнання, твердого та м’якого інвентарю, витратних матеріалів, транспорту для надання соціальної послуги – працівники відділення, на сьогодні,  не в повному обсязі забезпечені витратними матеріалами, комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням. Однак дане питання на стадії вирішення. У зв’язку з тим, що терцентр не має достатнього фінансування, на теперішній час не має змоги забезпечити працівників відділення твердим та м’яким інвентарем та спецодягом. Однак у проект кошторису на кожний рік, адміністрацією терцентру вищевказані статті витрат закладаються (50%).

Оцінка (92,8% – статус «добре»)

Таким чином, узагальнюючи статуси у відсоткових еквівалентах, в цілому для якісного показника соціальної послуги догляд вдома присвоюється статус «ДОБРЕ».
    Послуги надають 43 соціальних робітника, які крім виконання основних посадових обов’язків, додатково відвідують підопічних у День перемоги, Міжнародний день людей похилого віку, День людей з інвалідністю, День захисника вітчизни, вивчають умови їх проживання для подальшого вирішення їх потреб. 
Підводячи підсумки, необхідно врахувати, що чисельний показник виражається у відсотковому еквіваленті від 0 до 100 %, після чого, в залежності від значення, йому присвоюються статуси. Статуси показників охоплення по кожному критерію узагальнюються і статус, який переважає, присвоюється для групи показника забезпечення якості в цілому.
Отже, дані свідчать, що для якісних показників забезпечення соціальної послуги догляду вдома переважає статус «добре», тому присвоюється узагальнений статус «добре» для загального оцінювання якісних показників соціальної послуги догляд вдома.
     Наступним кроком є узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги догляд вдома. З узагальнених даних можно зробити висновок, що для кількісного показника якості загальний статус – «добре» (96,4%) і  для якісного показника статус – «добре» (97,1%).
Таким чином статус оцінки якості соціальної послуги догляд вдома в цілому – «ДОБРЕ».
Висновок: Незважаючи на узагальнений статус «добре» відділенням соціальної допомоги вдома планується удосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальної послуги догляд вдома:
-    активізувати роботу щодо інформування мешканців міста, щодо послуги догляд вдома, яка надається територіальним центром;
-    проводити роботу з благодійними фондами, приватними підприємцями та підприємствами міста, релігійними конфесіями у напрямку надання матеріальної допомоги для покращення матеріально-технічної бази територіального центру;
-    продовжувати оперативне реагування на звернення громадян щодо якості соціального обслуговування;
-    продовжувати дотримуватися вимог показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державному стандарті догляду вдома.

Відділення денного перебування
У відділенні денного перебування постійно проводиться оцінка якості надання соціальної послуги соціальної адаптації, що має на меті оцінку поточних результатів, виявлення труднощів, визначення проблем та надання рекомендацій для їх усунення.
    Для проведення внутрішньої оцінки якості застосовувались показники якості соціальної послуги соціальної адаптації, наведені у Державному стандарті соціальної адаптації, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 18.05.2015 № 514 та рекомендації щодо шкали оцінки якості соціальних послуг наведені у Методичних рекомендаціях з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904.
    З метою вивчення  рівня задоволення отримувачів соціальних послуг працівником відділення  були розроблені опитувальники. В 2018 році запитання  в опитувальниках  були переглянуті та доповнені.
    З листопада 2017 по листопад 2018   було опитано 233 осіб, що складає 52%  від загальної кількості отримувачів соціальної послуги соціальна адаптація (449 осіб). 
    Для проведення оцінки якості соціальних послуг застосовуються показники якості цих послуг, зокрема:
1.    Кількісні показники:
- кількість скарг.
 За звітний період скарг від отримувачів соціальних послуг не надходило. При переведенні у відсотковий еквівалент даному показнику присвоєно статус “добре”(100%)
- кількість задоволених звернень.
 За звітний період за отриманням соціальної послуги соціальної адаптації звернулось 24 особи похилого віку та громадян, які мають інвалідність, 22 з яких отримали рішення щодо надання їм соціальної послуги соціальної адаптації. 2 громадянам були надані консультації з питання оформлення документів для подальшого отримання послуги соціальної адаптації.  Даному показнику присвоєно статус “добре”(92%)
- підвищення рівня кваліфікації.
 В травні 2017 р. була проведена атестація на якій соціальний працівник відділення денного перебування підтвердив свою кваліфікацію і за підсумками комісії – відповідає займаній посаді.
Соціальний працівник на протязі звітного періоду займався самоосвітою: вивчав та закрепляв законодавчу, нормативну та правову документацію.   Даному показнику присвоєно статус “задовільно”(75%)
- періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги.
 Згідно Державного стандарту  внутрешнє оцінювання якості надання соціальних послуг проводиться один раз на рік, починаючи з 2014 року. Даному показнику присвоєно статус “добре”(100%)
- відповідність установлених показників якості.
      Показники якості соціальної послуги соціальної адаптації передбачені Державним стандартом соціальної адаптації. Даному показнику присвоєно статус “добре”(100%)
    Таким чином, узагальнюючи статуси, в цілому для кількісного показника соціальної послуги соціальної адаптації присвоюється статус “задовільно”
2.    Якісні показники:

1) адресність та індивідуальний підхід
Критерії оцінювання:
- наявність визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги.
    Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять карту визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги.  Даному критерію  присвоюється статус “добре” (100%)
- наявність індивідуального плану надання соціальної послуги, що відповідає визначеним потребам її отримувача .
  Індивідуальні плани надання соціальної послуги грунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, складаються та узгоджуються з кожним отримувачем соціальної послуги. Індивідуальний план складається за формою згідно з Додатком 2 до Державного стандарту у двох примірниках і підписується отримувачем соціальної послуги та соціальним працівником відділення денного перебування. Один примірник індивідуального плану надається отримувачу соціальної послуги, інший залишається в особовій справі отримувача соціальної послуги. Даному критерію  присвоюється статус “добре” (100%).
- забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги відповідно до Державного стандарту.
  Індивідуальні плани надання соціальної послуги переглядаються разом з отримувачами соціальної послуги  щоквартально (за потреби). Даному показнику присвоюється статус “добре” (100%).
При узагальненні статусів показника “адресність та індивідуальний підхід” переважає статус “добре”
2) результативність
Критерії оцінювання:
- рівень задоволеності соціальною послугою (за оцінками отримувачів соціальної послуги).
  Отримувачі соціальної послуги задоволені якістю, обсягом та періодичністю  надання соціальної послуги, вартістю соціальної послуги (для громадян, які обслуговуються на платній основі). Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни в стані отримувача соціальної послуги в процесі надання порівняно з періодом коли соціальна послуга не надавалась (зі слів отримувачів соціальної послуги).
  Отримувачі соціальної послуги соціальна адаптація констатували покращення емоційного, психологічного, фізичного стану порівняно з періодом, коли послуга соціальної адаптації не надавалась. Даному  критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- проведення опитувань, збору відгуків, реагування на скарги отримувачів соціальної послуги і робота щодо надання роз'яснень отримувачам соціальної послуги.
   Для проведення оцінювання якості надання соціальної послуги в відділенні постійно проводяться опитування отримувачів соціальних послуг .
  В фойе територіального центру, в зручному для отримувачів соціальної послуги місці, знаходиться Книга відгуків та пропозицій (за звітний період в Книгу відгуків та пропозицій було записано 15 позитивних відгуки щодо роботи надавачів соціальної послуги). Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- наявність системи заохочення надавачів соціальної послуги, роботу яких позитивно оцінюють отримувачі послуги соціальної адаптації.
   Керівництвом територіального центру разом з профспілковим комітетом розроблена система заохочування для надавачів соціальної послуги — до Дня працівника соціальної сфери та Міжнародного жіночого дня надавачі соціальної послуги соціальної адаптації отримують  подарунки, грамоти та подяки В 2018 році надавачам соціальних послуг була надана матеріальна допомога в розмірі посадового окладу.  Даному  критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- проведення внутрішнього та зовнішнього моніторингу якості надання соціальної послуги.
 Внутрішня оцінка  якості надання соціальної послуги проводиться у відділенні з 2014 року щорічно. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
    При узагальненні статусів показника “результативність” переважає статус “добре”.
3) Своєчасність
Критерії оцінювання:
- прийняття рішення щодо надання соціальної послуги, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги у встановлений строк.
 При прийнятті рішення щодо надання соціальної послуги дотримуються вимоги розділу ІІ Державного стандарту соціальної адаптації. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- складення та підписання договору про надання соціальної послуги.
 Договір оформлюється у відповідності до вимог Державного стандарту соціальної адаптації у двох примірниках, один з яких зберігається в особовій справі, інший отримує отримувач соціальної послуги. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
- відповідність строків і термінів надання соціальної послуги, зазначених в індивідуальному плані надання соціальної послуги.
  При наданні соціальної послуги надавачі дотримуються строків і термінів надання соціальної послуги залежно від потреб отримувача соціальної послуги, узгодженні з ним після комплексного визначення індивідуальних потреб. Даному критерію присвоюється статус “добре” (100%)
    При узагальненні статусів показника “своєчасність” переважає статус “добре”.
4) Доступність та відкритість.
Критерії оцінювання:
- наявність приміщень, що відповідають вимогам, визначеним Державним стандартом соціальної адаптації
  Приміщення відділення відповідає санітарним та протипожежним вимогам чинного законодавства, забезпечено водопостачанням, водовідведенням, освітленням та центральним опаленням.
 Вхід до приміщення (службовий) обладнано пандусом та поручнями з інформаційними вказівником про альтернативний вхід. Кнопка виклику встановлена у місті  доступному для людини на колісному кріслі та захищена від опадів.
  Унітаз в санітарній кімнаті обладнано поручнями для громадян з особливими потребами.
  Для осіб, які мають вади зору нумерація кабінетів дублюється шрифтом Брайля.
    В приміщенні є кімната для проведення групових занять, дозвілля, відпочинку. Є приміщення для виконання фізичних вправ, проте відсутня окрема кімната для проведення індивідуальної роботи та забезпечення конфіденційності під час проведення зустрічей та консультацій з отримувачами соціальної послуги. Консультації проводяться у вільних на даний час кабінетах, що не завжди зручно. Даному критерію присвоюється статус “задовільно” (75%)
- наявність оформлених стендів з інформацією для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги.
   У приміщенні у зручному для отримувачів соціальної послуги місці розташовано інформаційний стенд про роботу відділення. Інформація на стенді поповнюється та змінюється.
   В кімнаті проведення групових занять розміщено дошку оголошень. Отримувачі соціальної послуги дізнаються про заходи, які проводяться у відділенні чи за його межами.
   Інформація про роботу відділення постійно висвітлюється на веб — сайті виконкому. Даному критерію присвоюється статус “добре”(100%)
- наявність копій довідника, буклетів та інших витратних матеріалів ( у тому числі на електроних носіях) щодо надання соціальної послуги.
   Буклети щодо надання соціальної послуги соціальної адаптації відсутні, але в доступному місці знаходиться тека “Інформаційна картка послуги соціальна  адаптація” з повною інформацією про роботу відділення, яка постійно оновлюється.
    Надавачі соціальної послуги забезпечені листівками з орієнтовним часом виконання заходів, що складають зміст послуги соціальної адаптації згідно до Додатку 3 до Державного стандарту соціальної адаптації. Даному критерію присвоюється статус “задовільно” (75%)
При узагальненні статусів  показника “доступність та відкритість” переважає статус “задовільно”

Наша адреса: 85113, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, буд. 14

Приймальня: (06272) 6-23-30. Факс: (06272) 6-23-30. «Гаряча лінія»: 6-12-59, 6-23-29. Телефон «Довіри»: 2-84-76.

Порядок роботи: з 8-00 до 17-00. Перерва з 12-00 до 12-48. Вихідні дні: субота, неділя. Громадська приймальня працює без перерви.

Проїзд автобусами: «Б», №1, №2, №9, «5-А», №51, «Дачи-Строитель» до зупинки «Нулевой». 

Copyright MyCorp © 2019. Сайт управляється системою uCoz